niedziela, 6 lipca 2014

Trochę o kuźni


Otwarta!
Było poświecenie kapliczki, było poświęcenie Kuźni Łemkowskiej...było kucie serduszka...śpiew i łakocie :)
To w wielkim skrócie :)
Ktoś z kamerą uwiecznił otwarcie...sami więc zapewne się o tym wkrótce przekonacie.





Agnieszka i Filip warsztaty będą prowadzić...Kuźni Skarbów uchylać tajemnice.



  
  
   

 

Weekend był cudny! Każdy dzień piękniejszy od poprzedniego. Żeby tak na dłużej pogody starczyło...



Tego co w chacie zrobiłem nie pokaże...bo jeszcze nie czas. Ale studni konstrukcję zobaczyć można...zadaszyć ją tylko zostało. Kolejnym weekendem skończę.
Białą zostawię albo kamieniem obłożę...sam jeszcze nie wiem.









9 komentarzy:

  1. Wersja studni z okładziną kamienną fajniejsza :)
    Pozdrawiamy : )

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam kiedyś reportaż z ich udziałem, opowiadali o swoich pasjach, rodzinie, bardzo rozsądni, młodzi ludzie; a to zdjęcie z mgłami w dolinach to wschód czy zachód słońca? przepiękne; stawiałabym na obmurowanie kamieniami studni, niech się upodobni do podmurówki chaty, piwnicy, to wprowadzi ład w obejściu, a poza tym trzeba korzystać z tego, co nam daje natura na danym terenie, choćby wypłukane kamienie w potoku, uwielbiam je; dobrych dni dla Agnieszki i Filipa, i dla Was też; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie piękne zdjęcia i piękna kuźnia! Studnia bardzo fajna, aż podesłałam mojemu, żeby mi też taki daszek zrobił, bo mamy na razie tylko podstawę studni z czerwonej cegły. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tu u Ciebie na blogu :). Dużo uśmiechu ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Piotrze, to znowu ja - dawny klient z Warszawy w niebieskiej Hondzie. Jestem ciekaw jednej technicznej ciekawostki dotyczącej dwóch zamieszczonych tutaj zdjęć pejzażowych: czy użył Pan funkcji HDR w aparacie albo D-Lightning, bo wyraźnie mają poszerzoną rozpiętość tonalną? Czy fotografuje Pan lustrzanką Nikona?
    Pozdrawiam
    Jarosław Brzeziński

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to lustrzanka Nikon D 7100 z kitowym obiektywem...czasami poprawiam zdjęcia, żeby oddały to co widziałem i czułem. Tak było i z tymi. To co wyszło mi pierwotnie nie oddawało klimatu. Marny ze mnie jeszcze fotograf...pozdrawiam

      Usuń
    2. No nie zgadzam się. Sporo na blogu klimatycznych zdjęć świadczących o tym, że ma Pan oko do zdjęć. Mimo, że mam też pełnoklatkowego Nikona D3s, w tej chwili D7100 to mój ulubiony aparat. Moim zdaniem jest to w tej chwili najlepsza lustrzanka z matrycą formatu APS-C. Ja ostatnio podpinam D7100 do starego mieszka Nikona i różnych starych szkieł - w tym powiększalnikowych i robię makrofotografię...
      Pozdrawiam i więcej wiary w swoje umiejętności fotograficzne
      Jarosław Brzeziński

      Usuń
  7. A ja bym "pobiliła na bioło", bo (nie wiem jak w Beskidzie) u nas na Pogórzu nikt kamieniami studni jako żywo nie obkładał... No chyba, że to była studnia zupełnie równa z ziemią, jak u Babci Broni, to to ocembrowanie było z kamienia, żeby się ziemia do środka nie sypała i błoto po deszczu nie wlewało.
    Pozdrawiam serdecznie - Marzynia

    OdpowiedzUsuń